perniagaan atau syarikat

Keupayaan untuk membuat keputusan walaupun jumlah data tidak padat atau kecil
Keputusan adalah kaya dan kontekstual, jadi penganalisis tidak perlu bergantung pada satu titik data tertentu untuk membuat keputusan
Ia boleh digunakan untuk membuat keputusan yang kukuh dan menentukan hala tuju.

Ia meningkatkan

kemungkinan konflik antara pasukan apabila keputusan dibuat kerana pangkalan keputusan penuh dengan perbezaan dan sumber data.
Ia tidak sesuai apabila digunakan Ketua E-mel Lubnan untuk membuat keputusan strategik, kerana proses membuat keputusan terlalu kompleks
Ia kurang cekap dan mengambil masa yang lebih lama, membenarkan pendapat atau pengaruh lain memasuki proses membuat keputusan.
Berdasarkan definisi di atas, kami akan bertanya, apakah jenis pembuatan keputusan yang paling sesuai untuk perniagaan atau syarikat saya bekerja?

Penyelidikan Pasaran: Ketahui Lebih Lanjut

Ya, orang perniagaan dalam talian boleh memikirkan kaedah berdasarkan keperluan masalah yang mereka hadapi. Ia mungkin berlaku apabila orang dalam perniagaan dalam talian berhadapan dengan masalah strategik, contohnya pembezaan produk, idea produk baharu, atau menyedari bahawa perniagaan perlu berubah kepada digital, maka proses membuat keputusan yang paling termaklum adalah sesuai digunakan. Lain pula apabila ahli perniagaan dalam talian berhadapan dengan masalah seperti menentukan kos pengiklanan pada bulan Ramadan, memilih belanjawan pengiklanan berdasarkan data sejarah, maka membuat keputusan berasaskan data lebih sesuai digunakan dalam kes seperti ini.

E-mel Lead

Apa yang jelas ialah perniagaan

dalam talian boleh memanfaatkan Statistik, tanpa mengira kaedah data yang sedang dikumpulkan. Kepintaran dan wawasan yang kaya yang disediakan oleh Statistik boleh memainkan peranan dalam semua perniagaan dan membuat keputusan korporat.

Bilakah lagi ahli perniagaan dalam canada email lead talian boleh menggunakan alat yang menyokong proses membuat keputusan yang berbeza? Ayuh, mula menggunakan data untuk keputusan perniagaan yang berbeza dalam Statistik!

Velocity ialah kelajuan pemindahan data, pemprosesan dan pengurusan yang membolehkan data dipindahkan, disimpan dan diproses dalam masa nyata. Oleh kerana jumlah data adalah sangat besar, kaedah konvensional memproses data besar tidak lagi dapat dilaksanakan. Di sinilah teknologi memainkan peranan penting dalam memproses data besar.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *