Enabler melalui sembang web atau e-mel

Pengguna internet yang semakin meningkat memberikan peluang yang luas untuk perniagaan anda bermain. Selain itu, 0% orang lebih suka menggunakan internet untuk mencari produk berbanding pengiklanan tradisional. Jadi, anda boleh menjangkau pelanggan dengan mudah tanpa had tempat dan masa.

Memandangkan banyak faedah pemasaran

menggunakannya? Sudah tentu, sebagai usahawan dalam era digital, anda perlu memahami sepenuhnya potensi besar ini. Jadi, apabila perniagaan anda mula beroperasi dalam talian, adalah idea yang baik untuk mendapatkan Ketua E-mel New Zealand sokongan daripada platform omnichannel seperti Enablr.
Semua penyelesaian untuk mencipta perniagaan dalam talian ada di Enabler. Kerana, Enablr disokong oleh perkhidmatan STATS di mana anda akan dibantu dalam menganalisis pasaran, pesaing dan produk yang sedang berlaku. Dengan perkhidmatan STATS, anda mendapat data digabungkan dengan Shopee dan Tokopedia. Anda juga tidak perlu membuat kajian pasaran. Selain itu, antara muka pengguna yang sangat mudah akan menjadikan operasi lebih pantas.
Jika anda berminat, hubungi pasukan .

Cerapan dan Prestasi untuk Perniagaan Anda

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, istilah Big Data telah menjadi sesuatu yang sering terngiang-ngiang di telinga kita. Syarikat global seperti Apple, Microsoft, TikTok dan Facebook bergantung dan menggunakan data besar sebagai kunci kejayaan dalam menjalankan perniagaan.
Namun, apakah yang dimaksudkan dengan Data Besar itu sendiri?

E-mel Lead

Dalam istilah mudah

data besar boleh ditakrifkan sebagai koleksi data yang sangat besar, kompleks dan boleh diakses sehingga kaedah biasa canada email lead untuk mengakses, mengurus dan menyimpan jumlah data ini tidak lagi dapat dilakukan. Doug Laney, seorang penganalisis industri yang pertama kali mempopularkan istilah ini pada tahun 000-an, menerangkan ciri data besar sebagai “V”:
Jilid
Dalam kes ini, ia ialah jumlah, jumlah atau jumlah data yang dijana daripada sumber yang berbeza, seperti aktiviti transaksi dalam talian, data daripada media sosial dsb.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *