Strategi Pemasaran Yang Pemilik Perniagaan Patut Tahu

Akhir sekali, buat promosi menarik sekali-sekala. Contohnya diskaun semasa hari raya, ramadhan, jumaat, dan sebagainya. Promosi ini akan menarik minat pelanggan untuk mencuba makanan anda kerana harganya mampu milik.

Ini adalah beberapa perkara yang perlu

anda lakukan semasa melakukan pemasaran dalam talian. Sebarang perniagaan yang anda miliki boleh ditingkatkan jika anda menggunakan platform Enablr. Sebagai penyelesaian e-dagang yang mudah dan berkesan, Enablr menawarkan banyak perkhidmatan untuk membantu perniagaan anda.

Untuk memudahkan proses pemasaran Ketua E-mel Afrika Selatan pelaporan perniagaan, anda boleh bergantung pada perkhidmatan Statistik daripada Enablr. Statistik akan memudahkan anda mencari pesaing, mencari produk terlaris dan menganalisis prestasi perniagaan setiap kedai dalam talian di pasaran utama di Indonesia.
Ayuh, gunakan Statistik daripada Enablr untuk meningkatkan perniagaan pemasaran anda!

Strategi Pemasaran Yang Pemilik Perniagaan Patut Tahu

Dalam menjalankan aktiviti perniagaan, perbincangan mengenai pembangunan produk, jenis pembangunan, dan belanjawan pembangunan kelihatan tidak berkesudahan. Walau bagaimanapun, untuk memastikan daya maju jangka panjang perniagaan, usaha yang hebat diperlukan untuk membina maklumat pasaran yang lengkap dan tepat. Cara untuk melakukan ini adalah dengan melakukan penyelidikan pasaran.

E-mel Lead

Dalam artikel sebelum ini, kita telah meneliti serba sedikit tentang maksud, objektif, kaedah kajian pasaran yang biasa dilakukan, dan secara ringkas tentang langkah-langkah kajian pasaran. Jadi, kali ini kita akan membincangkan secara terperinci langkah-langkah kajian pasaran yang harus kita fokuskan ketika melakukannya.

Ayuh lihat langkah-langkah di bawah

Untuk tujuan penyelidikan .Sebelum kita memulakan apa-apa penyelidikan, kita perlu memahami perkara dan perkara di sebalik penyelidikan yang akan kita lakukan. Menulis laporan penyelidikan boleh membantu kita memahami konteks dan kemungkinan hasil masalah yang ingin kita jawab dalam penyelidikan. Kita boleh menyediakan kajian latar belakang dengan bertanya “W + H” (What, Why, Where, Who, When, Why) tentang aktiviti perniagaan yang ingin kita selidiki.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *