Mengapakah pembayaran mudah alih penting dalam meningkatkan jualan dan apakah kaitan InPost dengannya?

Hanya beberapa minggu yang lalu, InPost mengumumkan pelancaran produk baharunya – InPost Pay. Pelanggan AtomStore adalah antara yang pertama dalam keseluruhan pasaran e-dagang yang dapat melancarkan pembayaran baharu di kedai. Mengapakah anda perlu mempertimbangkan untuk mendayakan InPost Pay di kedai anda? Pada Julai 2023, saya menerima panggilan telefon yang menjemput platform e-dagang AtomStore untuk menguji beta penyelesaian yang benar-benar baharu daripada InPost Perkhidmatan ini sepatutnya melibatkan pembayaran dan .

 

Ia bernilai mengetahui

berkait rapat dengan penghantaran (di mana syarikat  Senarai E-mel Negara Rafał Brzoska sudah pasti paling inovatif. ). Sebagai platform untuk kedai dalam talian, kami menerima tawaran untuk menjadi yang pertama berintegrasi dengan InPost Pay. Di AtomStore, kami sentiasa cuba menyediakan penjual kami dengan penyelesaian terkini daripada dunia e-dagang. Hal ini berlaku antara lain, dengan pembangunan TikTok di Poland. Kami cepat mendayakan sambungan suapan produk dengan sistem pengiklanan platform media sosial terbesar. Kami juga yang pertama melaksanakan penyepaduan dengan Google Analitis 4 – setahun sebelum tamat rasmi Google Universal.

 

Apakah faedah yang diberikan oleh InPost Pay kepada penjual yang tidak boleh ditawarkan oleh platform e-dagang kepada mereka?

Senarai E-mel Negara

Kami adalah satu-satunya SaaS Poland yang membenarkan pilihan untuk melaksanakan kedai dalam PWA (Progressive Web App). Di AtomStore, kami cuba bertindak balas dengan cekap kepada perkhidmatan dan peluang baharu yang diperlukan untuk sebahagian besar pemilik e-stor. Pelaksanaan kaedah pembayaran mudah alih baharu di kedai dalam talian turut menarik perhatian kami. Ia bernilai mengetahui Apakah InPost dan bagaimana ia berfungsi? InPost Pay ialah penyelesaian teknologi yang menggabungkan pembayaran dan penghantaran dalam satu butang. Pembayaran dan pemilihan kaedah penghantaran berlaku dalam aplikasi Mudah Alih InPost. Selepas memilih pilihan “Buat bakul dengan InPost Pay” di kedai dalam talian, pelanggan dipindahkan ke aplikasi Mudah Alih InPost pada telefonnya. Kemudian pilih kaedah pembayaran (termasuk BLIK, kad pembayaran, Google Pay, Apple Pay) dan sahkan kaedah .

 

Ia bernilai mengetahui

penghantaran (Loker Bungkusan kegemaran atau penghantaran Hédonismu Desetiletí Stejně Jako kurier). Pengguna boleh menjejaki status pembelian dan penghantaran mereka di satu tempat. Saya akan memberikan anda butiran mengenai penyepaduan itu sendiri, kerana semua perubahan yang berkaitan dengan pembayaran dan pembayaran adalah antara kerja pembangunan yang paling mencabar dan rumit. Mari kita turun ke khusus e-dagang. Mengapa kami fikir penyelesaian ini masuk akal pada tahun 2024 bahawa kami memutuskan untuk melaksanakan kerja pelaksanaan berbilang minggu di platform? Apakah faedah yang diberikan oleh InPost Pay kepada penjual yang tidak boleh ditawarkan oleh platform e-dagang kepada mereka? InPost Pay memberi penekanan penting pada tempat pengguna membeli-belah hari ini . Iaitu, pada telefon pintar .

Mencipta pengalaman membeli-belah yang unik harus tersedia untuk setiap peruncit

 

Dari segi bilangan urus niaga di seluruh dunia, perdagangan beb directory  mudah alih semakin mendapat tempat dengan sangat kuat, cepat dan berkesan. Baru-baru ini kami mempunyai Black Friday, yang memfokuskan pada mengubah tingkah laku pelanggan seperti kanta. Menurut penyelidikan Adobe Analytics, buat pertama kali pada 2023, lebih 51.8 peratus daripada semua pembelian dalam talian datang daripada peranti mudah alih. Sebagai perbandingan, pada tahun 2021 ia adalah 46%. Kami telah merekodkan hasil yang serupa dalam kalangan penjual kami ( lebih lanjut mengenai topik ini di blog kami ). Penyelesaian daripada pengarang Parcel .

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *